Hitta återförsäljare

Hur kan jag kontrollera om push-meddelanden fungerar korrekt?

< All Topics

Om GSM-modulen byts ut eller om det av någon anledning finns misstanke om att den inte fungerar rekommenderar vi att testa den. Testa genom att trycka på ”Test”-knappen på skärmen “GSM-modulinställningar” i Robomow-appen (Huvudmeny –> Gräsmatte- och gräsklipparalternativ –> Gräsklippare –> Mobilt komm. system):

Du bör få meddelandet ”GSM-test godkänt!” inom ett par minuter.
Om testprocessen misslyckas, försök igen eller kontakta närmaste Robomow-kundservice.

Next Hur talar jag om för GSM-modulen vilken typ av varningar den ska skicka till mig?
Table of Contents

Prata med en expert

Våra duktiga supportmedarbetare finns tillgängliga för att hjälpa våra kunder och återförsäljare med både det lilla och det stora. Tillsammans skapar vi mervärde.

Kontakta ossHjälpcentral

Vill du också få reda på senaste nytt?

Skriv in din mailadress nedan!

Kommer att användas i enlighet med vår sekretesspolicy.

Tidab AB, Swedish main supplier of Robomow and Belrobotics

Vill du också få reda på senaste nytt?

Skriv in din mailadress nedan!

Kommer att användas i enlighet med vår sekretesspolicy.